Ruilen & Retourneren
Bestelling ongedaan maken
Zolang je order bij ons nog niet is verwerkt kun je de order ongedaan maken door telefonisch contact met ons op te nemen. Indien je 's avonds de order geplaatst hebt, kun je het beste direct 's morgens bellen met onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat de order uit het systeem gehaald wordt en er geen kosten worden berekend. Is de order eenmaal verwerkt en onderweg kan dat niet meer ongedaan gemaakt worden.
Retourenbeleid
Aperto wilt ten allen tijde de service bieden die je van ons kunt verwachten. Mocht één of meerdere artikelen je niet bevallen, dan is het mogelijk om deze te ruilen of te retourneren. Je kunt met je artikelen, aankoopbewijs, het ruil & retour formulier en je identiteitsbewijs terecht in onze winkel.
Indien je de artikelen per post wilt retourneren, willen wij je eerst vragen een e-mail te sturen naar webshop@apertomode.nl met je gegevens en wat je precies wilt retourneren. Vervolgens vul je ook het ruil & retour formulier in die bij het pakket geleverd is. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Retour voorwaarden:
- De artikelen dienen compleet en onbeschadigd te zijn
- De Artikelen zijn voorzien van de originele kaartjes, labels en tags
- De artikelen dienen niet gebruikt en gedragen te zijn
- De artikelen dienen binnen veertien dagen na ontvangst retour gestuurd te worden
- De schoenendozen dienen onbeschadigd te zijn
- Overige verpakkingen van de artikelen dienen onbeschadigd te zijn
Wij nemen niet retour:
Vermaakte kleding
Cadeaubonnen om in contanten te wisselen
Tags:
Wij bevestigen aan ieder te verzenden artikel een tag op een zichtbare plek. Deze tag wordt geplaatst om te voorkomen dat er artikelen worden besteld met een ander doeleinde. Om de bescherming van onze kleding te waarborgen accepteren wij enkel retouren waarbij de tag nog op de juiste manier bevestigd is. Wanneer je de aankoop wenst te houden mag je de tag verwijderen.
Ruil & retour formulier
Bij je bestelling sturen wij altijd een retourformulier mee, Indien je het ruil & retour formulier niet hebt, kun je er een aanvragen per
e-mail.
Retourneren
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen een product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Je kunt een artikel dat je besteld hebt in de meeste gevallen dan ook aan ons retourneren.
Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor de saldi items geldt dat eventuele verzend- en retourkosten voor eigen rekening zijn.
Voor een correcte retourafhandeling dient het product
•binnen 14 dagen na ontvangst terug te worden gestuurd.
Uiteraard mag je gratis retourneren in onze winkel in Wijchen.
Wat je moet doen voor het retourneren van een product
Stap 1
Lees bovenstaande voorwaarden goed door.
Voldoet je retour aan deze voorwaarden?
Stap 2
Lees de 'return policy' die is bijgeleverd in jouw pakket goed door en vul zo nodig de gegevens aan.
Stap 3
Stuur ons de aangegeven producten retour.
Let op; doe dit wel binnen 14 dagen nadat je jouw product(en) hebt ontvangen.
Wij verzoeken je het artikel voldoende gefrankeerd naar het volgende adres te sturen:
Aperto
Markt 18
6602 AN Wijchen
Na ontvangst van het pakket zullen wij deze controleren. Bij akkoord zullen wij zo spoedig mogelijk de artikelen crediteren en, binnen 10 werkdagen, het bedrag terugstorten op je rekening.
Ruilen
Als je een artikel wilt omruilen voor bijvoorbeeld een andere kleur of een andere maat, dan verzoeken wij je vriendelijk het nieuwe artikel te bestellen via de webshop en het andere artikel conform bovenstaande retour-procedure te retourneren.