Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellingen

  • Hoe en wanneer is de webshop van Aperto bereikbaar?
    Als je vragen of opmerkingen hebt zijn wij op een aantal manieren bereikbaar:
    - Vul ons contactformulier in
    - Liever een email versturen? Dit kan naar webshop@apertomode.nl - Telefonisch zijn wij te bereiken op 024-6412598
    maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 18.00 uur
    vrijdag van 10.00 tot 21.00 uur
    zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    We verzenden alle pakketten, die op werkdagen voor 15.00 uur zijn besteld dezelfde dag. Mocht dit om een bepaalde reden afwijken dan ontvang je hierover bericht per mail. Doorgaans wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd.
    Bestellingen na 15.00 uur worden de volgende dag verwerkt. 
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?
    Verzenden binnen Nederland is gratis. 
    Voor saldi artikelen worden wel verzendkosten gerekend, deze bedragen €6,95.
    Retourzendingen zijn voor eigen rekening. 

    Verzenden naar België kost €10,-  Vanaf €150,- betaal je geen verzendkosten tenzij het om saldi artikelen gaat.
    Retourzendingen zijn voor eigen rekening. 


  • Hoe vind ik snel de producten die ik zoek?
    Links bovenaan elke pagina vind je het veld 'zoeken' waar je jouw zoekterm in kan vullen.
    Zoek je naar artikelen van een bepaald merk? Klik op de knop merken boven in het menu. Hier vind je een overzicht van alle merken die wij online verkopen. Als je gewenst merk klikt zie je alle artikelen verschijnen van dit merk.
  • Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
    In het pakket vind je een retourformulier. Volg de instructies op dit formulier.
    De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de verzender. Zodra we het pakket retour ontvangen sturen we je hiervan een bevestiging per email. Als het artikel in goede staat bij ons binnenkomt, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer waarmee betaald is. De bestelling mag ook worden geretourneerd in onze winkel. Het aankoopbedrag zal in dit geval nog steeds worden overgemaakt naar de rekening waarmee is betaald.
  • Kan ik ook ruilen?
    Wanneer je een artikel voor een ander artikel wenst te ruilen is dat zeker mogelijk. Let wel dat de verzendkosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn. Het nieuwe artikel sturen wij je kosteloos toe als het om verzending in Nederland gaat. De bestelling kan ook worden geruild in onze winkel. Voor overige vragen kun je contact opnemen met ons.
  • Binnen hoeveel tijd kan ik mijn bezorgde bestelling retourneren of ruilen?
    Als je een product wenst te ruilen of te retourneren dien je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan Aperto te retourneren. Retourzendingen ontvangen we bij voorkeur en indien mogelijk in de originele verpakking en worden enkel geaccepteerd als het product niet beschadigd, gedragen en/of gewassen is. De tag die bevestigd zit aan het artikel dient niet te zijn verwijderd.
  • Staat jouw vraag er niet bij?
    Voor andere vragen neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of stuur ons een email webshop@apertomode.nl

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.